Zgłaszanie naruszeń
SEEN Technologie oferuje wszystkim pracownikom, współpracownikom, partnerom biznesowym oraz interesariuszom bezpieczny kanał do zgłaszania naruszeń, zgodnie z unijnymi normami ochrony sygnalistów. Wspieramy kulturę etyki i odpowiedzialności w organizacji, tworząc przestrzeń, w której osoby czują się bezpiecznie, dzieląc się ważnymi informacjami. Zgodnie z naszą Procedurą Ochrony Sygnalistów, każde zgłoszenie traktowane jest z najwyższą powagą i starannością, a proces jego analizy przebiega w sposób transparentny. Dążymy do stworzenia zaufanego środowiska, które promuje uczciwość oraz odpowiedzialność na każdym etapie działalności. Nasze kodeksy są zgodne z najwyższymi standardami, a ich celem jest zapewnienie bezpieczeństwa i wsparcia wszystkim osobom, które zdecydują się zgłosić nieprawidłowości w naszej organizacji.
Dowiedz się więcej →
ZGŁASZANIE NARUSZEŃ
1. Dostępne kanały zgłoszeniowe
Należy je wysłać na adres SEEN Technologie Sp. z o.o., ul. Dziekońskiego 3, 00-728 Warszawa.
2. Jakie informacje powinno zawierać zgłoszenie?
- Wskazanie osoby lub jednostki organizacyjnej (zespołu, działu) w Spółce, której dotyczy zgłoszenie.
- Opis naruszenia, wraz z przybliżonym okresem, w którym miało miejsce.
- Wskazanie danych osób, które mogą posiadać wiedzę na temat naruszenia.
- Wszelkie inne dokumenty lub dowody dotyczące przedmiotu zgłoszenia, które mogą pomóc w rzetelnym rozpatrzeniu sprawy.
- Dane sygnalisty – w przypadku zgłoszeń anonimowych ten punkt nie obowiązuje.
- Preferowana forma kontaktu z sygnalistą, która zapewni zachowanie poufności zgłoszenia. Dotyczy to również zgłoszeń anonimowych.